tiistai 1. marraskuuta 2011

Ja taas mä oon puoli invaliidi. Pahkura! Ratsastin eilen ystävän hevosella ja tämä äityikin odotettua riehakkaammaksi ja keksi heittää pukkisarjoja. Jotenkin siitä sitten osui oikean käden pikkusormi johonkin ja kieltäytyy nyt yhteystyöstä. Turvoksissahan tuo on, eikä anna koukistaa eikä liiku muihin sormiin kiinni. En usko kuitenkaan, että se olisi murtunut. Katson nyt vielä huomiseen, jos vielä jatkaa turpoamistaan, eikä muutu paremmaksi, niin kai sitä on mentävä tätä lekurille näyttämään. Lisäksi mulla on hirveä lenssu.
No kerkesinhän mä parit treenit treenaa sairastelun välissä koirien kanssa, joista en ole tänne kirjoittanut. Yritän jatkossa taas kirjoitella harkkakuulumisia. Nyt vaan on ollut kaikenlaista kiirettä, motivaatiokato ja sanatkin hukassa. ;)
Täytyy muistaa ottaa Tarustakin kuvia teille nähtäväksi. Siitä on kasvanut niin emänsä kaltainen. Hieno tytsy!

Mut ei kyllä ota mun suunnitelmat nyt tuulta allensa. Nyt mulla pitäisi olla kisaputki parhaillaan päällä, mutta ei ni ei. Nyt parannellaan eka oma tassu ja sit mietitään taas treenaamista ja kisojakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti