keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Takapakkia

Täytyy nyt myöntää, että hiukan harmittaa, kun juuri oli päässyt kisaamisen makuun ja tuli tällainen takapakki. Nappi siis on saanut kennelyskä tartunnan ja tietenkin näistä mun koirista kaikki kantaa sitä, joten treenit ja kisat jäävät väliin Tarulta ja Penniltäkin. Luulen, että tartunta on saatu seuramme  Match Show:ssa, jossa Miko osallistui sen kanssa lapsi-koira kisaan. Nappi oli tapahtumassa paljon Mikon taluteltavana ja pääsi varmasti nenäkosketuksiin monen koiran kanssa. Itse en juuri koskaan kisoissa, treeneissä tai muissa koiratapahtumissa päästä koirieni vieraiden kanssa nenätysten.
Olin kuulevinani Tarunkin yskäisevän ja se on hiukan tavallisesti nuollut kirsuaan, vaikka se ei kovin sairaalta vaikuta. Nappi on tosi kipeä. Se yskii, röhii ja kakoo aina kun yrittää liikkua. Onneksi kuitenkin syö ja juo hyvin eikä ole kuumeinen.
Tämä tietää nyt useamman viikon taukoa ja kunnon laskua treenaamisessa ja kisaamisessa. Joten hiukka nyt olen lattealla mielellä, kun mun haaveet saada SM-nollat kasaan romuttui tähän. Laskeskelin, että jos olisin pystynyt aktiivisesti kisaamaan useamman kerran kuussa, olisi ollut mahdollisuus päästä tavoitteeseen realistinen. Nyt kun molempien kanssa kisoissa on sujunut varsin mukavasti. Nyt käy aika liian vähiin. Niin hyviä me ei sentä olla että onnistuisin saman kisapäivän luokista kaikista saamaan nolla tuloksen. No - elämä jatkuu - Kennelyskän jälkeenkin.

Löytyipä netistä pari kuvaakin meistä agikisoista. Kuvat on käsittääkseni otettu Ojangon kisoista ja mulla on kuvaajan Jukka Pätysen lupa julkaista nämä.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti